Akcije

Kupec je fizična ali pravna oseba:
Fizična oseba je tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Pravna oseba je tista, ki opravlja pridobitno dejavnost.

 

Cene in ddv:
Vse navedene cene za artikle v spletni trgovini so v EUR in že imajo vključen 22% DDV. Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spreminjajo. Če artikla, ki ste ga naročili, ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer vas obvestimo.

 

Način plačila:

PO POVZETJU
Blago vam dostavi podjetje Pošta Slovenije. Ko bo dostavljalec dostavil blago do vas, mu blago plačate z gotovino. Vaš strošek bo enak strošku na računu, povečan pa bo za strošek dostave. Strošek dostave po Sloveniji je 3,95 Eur z DDV. Strošek dostave na Hrvaško je 9,90 Eur. Pri plačilu po povzetju, se strošek poviša še za 1,5 €

 

PO PREDRAČUNU
Predračun oz. ponudbo, ki jo boste prejeli na vaš e-naslov je osnova za nakazilo. Na plačilni nalog je potrebno obvezno napisati IME in PRIIMEK tistega, ki je na naročilu vpisan kot kupec. Znesek, ki je naveden na predračunu oz. ponudbi, nakažete na transakcijski račun podjetja BS CENTER D.O.O.,Zikova 2, 1241 Kamnik, ki je odprt pri Banki Koper d.d.
Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri banki, preko katere izvajate plačilo.
Blago vam dostavi podjetje Pošta Slovenije. Ko bo dostavljalec dostavil blago do vas, mu blago plačate z gotovino. Vaš strošek bo enak strošku na računu, povečan pa bo za strošek dostave. Strošek dostave je 3,95 EUR z DDV
Številka transakcijskega računa: 10100-0047566758

OSEBNEM PREVZEM NA PREVZEMNEM MESTU
Naročeno blago lahko prevzamete na Šmartinski cesti 199 v Ljubljani.

Naročanje, odprema in dostava:
Vse izdelke na zalogi odpremimo v 1-4 delovnih dneh po prejemu vašega naročila. Ob sobota, nedeljah in dela prostih dneh blaga ne odpremljamo. V primeru vaših posebnih zahtev vas prosimo, da le-te vpišete pod opombe na dnu naročila.
V primeru, da se zgodi, da izdelka ni na zalogi je dobava za ta izdelek do 30 dni. V takšnem primeru vas obvestimo na vaš elektronski naslov.
Vse informacije so možne tudi po telefonu. Kontaktna oseba vam bo na voljo vsak delovni dan od 9.00 – 18.00 na telefonski številki: 01 54 17 123, ali pa na internetnem naslovu: info@prosticas.si
Prodajamo in dostavljamo na področju Republike Slovenije, oziroma držav, v katere je tekom postopka možna dostava naročila. Vse pogodbe se sklepajo v slovenskem jeziku. Dostavljamo artikle, ki jih je možno dostaviti po poštni poti.
Blago pošiljamo preko podjetja Pošta Slovenije. Ker je vaša varnost plačevanja na prvem mestu, smo vam v e-trgovini omogočili 100% varno plačevanje ob prejemu blaga. Ko bo pismonoša do vas dostavil naročeno blago, mu boste plačali z gotovino. Vaš strošek, bo natančno tak, kot bo izpisan na vašem naročilu, katerega vam bomo poslali na vaš internetni naslov. Če vas ob dostavi ni doma, da bi lahko blago prevzeli, vas bo doma čakalo obvestilo o prispelem paketu, ki ga lahko prevzamete v vam najbližji poslovalnici Pošte Slovenije.
V primeru, da nakupna košarica za določen artikelj ni določena, tega artikla ni mogoče kupiti preko spletne trgovine.
Trgovina prostcas.si lahko od nakupa artikla odstopi, za katerega ugotovi, da ga ni mogoče izvesti pod pogoji in podatki s katerimi razpolaga. V takšnem primeru ste obveščeni na vaš elektronski naslov.


Hranjenje naročila:
Odano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je sestavljena in napisana v slovenskem jeziku ter se hrani na sedežu podjetja. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov info@prosticas.si, ali pisno, na sedež podjetja.


Stroški dostave:
Stroške dostave plača naročnik oziroma prejemnik pošiljke.
Strošek dostave se zaračuna v višini 3,95 EUR z vljučenim DDV, ne glede na težo, vrednost ali količino. Strošek se izpiše na vašem naročilu takoj oz. v kolikor izberete način dostave po povzetju.


Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe:
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti)ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@prosticas.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti z datumom prevzema blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek posredovanja (pošiljanja) blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Če potrošnik morda artikel že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe žal več ni možen.
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo(v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini).
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče! Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.


Stvarne napake:
Kdaj je napaka stvarna? Kadar artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo;če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana; če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane; če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan zaradi obvestila.
Kdaj lahko potrošnik uveljavlja pravice iz naslove stvarne napake? Potrošnik mora o napaki obvestiti prodajalca v roku dveh mesecev, ko je bila napaka odkrita; potrošnik mora v obvestilo o napaki natančno napisati opisati napako (pisno) in prodajalcu omogočiti, da artikel pregleda.
Kdaj prodajalec ne odgovarja za stvarno napako? Če se pokaže napaka na blagu, ko mineta dve leti,odkar je bil artikel izročen. Šteje se, da je napaka obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šestih mesecev od izročitve.
Kakšne pravice ima potrošnik? Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva,ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.


Varovanje osebnih podatkov
Spletna trgovina prostičas.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.
Podjetje BS Center d.o.o. za nedoločen čas hrani naslednje podatke: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije
Navedene osebne podatke, bo podjetje uporabilo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.


Garancija:
Za artikle v naši spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo. Artikli imajo garancijo proizvajalca, uvoznika oz. prodajalca. Za uveljavljanje garancije se obrnite na naše prevzemno mesto: Šmartinska 199, 1000 Ljubljana, ali nas kontaktiraje po epošti. Ob uveljavljanju garancije je stranka obvezna priložiti originalni račun in garancijski list.. Če stranka prejme neustrezno ali poškodovano blago lahko le-tega vrne. Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije.


Politika zasebnosti in varnosti:
Vaši osebni podatki, ki nam jih boste zaupali bodo služili samo izvedbi in dostavi naročila, ter na željo kupca tudi občasna obvestila o novostih v naši trgovini. Brez vašega privoljenja ne bomo vaših podatkov uporabljali v druge namene. Vendar pa moramo sodelovati z državnimi organi, če zakon to zahteva. V tem primeru moramo razkriti vaše podatke. Pridružujemo si pravico do objave, prodaje in posojanja statističnih obdelav. Vaši osebni podatki v tem primeru ne bodo objavljeni. Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi s politiko zasebnosti nas kontaktirajte na elektronski naslov: info@prosticas.si

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@prosticas.si ali pisno na naslov ponudnika BS Center d.o.o., Šmartinska c. 199, 1000 Ljubljana. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Če ponudnik ne ugodi kupčevi pritožbi, ga obvesti o razlogih za zavrnitev pritožbe in poduči o možnostih nadaljnjega reševanje spora v skladu z 2. odstavkom tega člena.

 

V primeru, da kupec/potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe lahko:

1. v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošnikih sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS) vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora pri Evropskem centru za reševanje sporov (v nadaljevanju: ECDR), mat.št. 6108890000, s sedežem v Ljubljani, Tomšičeva ulica 6, ki ga ponudnik priznava kot pristojnega izvajalca za reševanje potrošniških sporov. ECDR je pri Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo RS (v nadaljevanju: MGRT) registriran kot izvajalec izvensodnega reševanja potrošniških sporov in bo t.i. posredovalno-razsojevalni postopek (kombinacija mediacije in arbitraže), za katerega se je odločil ponudnik, izvajal v skladu s >Pravili ECDR o postopkih izvensodnega reševanja potrošniških sporov<, ki so objavljeni na spletni strani www.ecdr.si. Na ta način je kupcu/potrošniku zagotovljen hiter, enostaven in učinkovit način izvensodnega reševanja potrošniških sporov, saj je postopek zaključen praviloma v 30 dneh in je za kupca/potrošnika brezplačen (kupec/potrošnik krije zgolj stroške svojega morebitnega pooblaščenca). Pobuda za začetek postopka se vloži na obrazcu, ki je v elektronski obliki dostopen na spletni strani www.ecdr.si ali v papirni obliki na sedežu ECDR. Postopke izvensodnega reševanja potrošniških sporov vodijo nevtralni strokovnjaki, akreditirani pri ECDR, ki izpolnjujejo pogoje, predpisane z ZlsRPS in so vpisani v register izvajalcev pri MGRT.

 

Ponudnik v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

 

2. vloži tožbo pri pristojnem sodišču po stalnem prebivališču kupca.

 

Podatki podjetja:
-sedež podjetja: BS Center d.o.o., Zikova 2, 1241 Kamnik
-Prevzemno mesto: Šmartinska 199, 1000 Ljubljana
-davčna številka: SI95164898
-matična številka: 3666492000
-VEM št. 0215-13-20091224-000074