Akcije

 VRAČILO IZDELKOV

 

Pri vračilu izdelkov, morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe in kopijo računa 
Naslov za pošiljanje artiklov: prosticas, BS Center d.o.o., Šmartinska cesta 199, 1000 Ljubljana
Stroške pošiljanja krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače.

 

 

Poškodovane pošiljke:
V primeru, da je pošiljka ali artikel ob prevzemu poškodovana ali v paketu manjka vsebina in ali kaže znake odprtja, vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije.
Pošiljko prinesete na pošto (najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke) in na pošti izpolnite Zapisnik o poškodovani pošiljki.
Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo. Na podlagi odogovora se vrne kupnina ali naroči nov izdelek. V sodelovanju s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

 

 

Vračilo izdelka v 14 dneh:
Kupec ima pravico da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Da je sporočilo pravočasno, se šteje, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga, ki ga mora vrniti podjetju najkasneje v 30 dneh od sporočila o odstopu. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
O vračilu blaga, nas lahko kupec najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga obvestiti po pošti (BS Center d.o.o., prosti cas, Šmartinska ul. 199, ljubljana) ali elektronski pošti (info@prosticas.si).
Za nastale stroške zaradi ravnanja izven pogojov poslovanja ne odgovarjamo. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa in obrazec za vračilo blaga. Na obrazec zapišite TRR, kamor bomo v primeru vračila kupnine nakazali denar.

Možnost vračila ne velja za potrošni material, video igre, knjige, zgoščenke/DVD, programsko opremo,..

 

 


Uveljavljanje stvarne napake:

Potrošnik nas mora o morebitni stvarni napaki, skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti, v zakonsko določenem roku. Potrošnik nam hkrati omogoči pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 


Uveljavljanje Garancije

Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu.
Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.

Posredovanje blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec nima stroškov.

Če želite vrniti pošiljko na naše stroške, to storite tako, da se predhodno dogovorite z našimi sodelvci na št.: 01 54 17 123 ali info@prosticas.si.