Spletna koda in popust!

Kako poteka nakup v spletni trgovini 
Izdelek, ki ga iščete lahko najdete s pomočjo iskalnika tako, da vanj vpišete iskani izdelek. Na zaslonu se vam bodo izpisali vsi iskani artikli. Poleg imena artikla se vam bo pokazala tudi njegova slika in cena. Izdelek pa lahko iščete tudi s pomočjo glavnega menija na strani bscenter.si. Izberete kategorijo izdelkov, znotraj katere se odprejo različne podkategorije, znotraj le-teh pa se odprejo izdelki, ki jih iščete. Tudi tu se artikel prikaže z imenom, s sliko in ceno. Ko izdelek izberete in kliknete na ikono »voziček« . Voziček na spletni trgovini ima podobno vlogo kot nakupovalni voziček v pravi trgovini. Vsebino vašega vozička lahko vsak trenutek pregledate, vanjo dodajate artikle ali pa jih odstranite. Ko imate v svojem vozičku vse izdelke, ki jih želite kupiti, kliknite na ikono »skupaj izdelkov« in nato »na blagajno«. Sistem spletne trgovine vas bo usmeril na naslednji obrazec, kjer lahko pregledate izbrane izdelke ter vpišete izbrano količino izdelkov. Ko izpolnete podatke kliknete na ikono »naprej«. V rubriki »izbira načina plačila in dostave« izberite državo za dostavo, način dostave in izbiro načina plačila. V kolikor imate kodo za popust, jo vpišete v okence. Na dnu strani vpišete vaše podatke ter podatke za dostavo. S pritiskom na ikono »nadaljuj« si lahko še enkrat pogledate vaše naročilo in če je z njim vse v redu, si preberete še splošne pogoje poslovanja podjetja in v kolikor se z njimi strinjate, obkljukate prazno polje in s tem potrdite, da se strinjate s splošnimi pogoji poslovanja podjetja. Ko ste pregledali vaše naročilo in podatke, ter potrdili, da se strinjate s splošnimi pogoji, naročilo potrdite s klikom na ikono »oddaj naročilo«. Ker ste predhodno vtipkali naslov vaše elektronske pošte, boste v nekaj minutah na ta naslov dobilo elektronsko potrdilo o vašem naročilo. S tem je postopek vašega naročila zaključen. Potrjeno naročilo je hkrati pogodba o nakupu in se hrani v elektronski obliki na strežniku podjetja. Na vašo željo jo lahko prejmete na vaš elektronski naslov ali pa v fizični obliki na vaš naslov. 

 

Oznake za zalogo:

Črna kljukica/vprašaj: Trenutno izdelka ni na zalogi, preverite za točen čas dobave (cca 5-10 delovnih dni). V kolikor se izkaže, da izdelka ni na na zalogi pri dobavitelju, vas o tem obvestimo (v kolikor navedete svoj elektronski naslov).

Zelena kljukica: Izdelek je na zalogi v trgovini ali v skladišču. 

 

Kupec je fizična ali pravna oseba.
Fizična oseba je tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Pravna oseba je tista, ki opravlja pridobitno dejavnost.

 

Cene in ddv:
Vse navedene cene za artikle v spletni trgovini so v EUR in že imajo vključen 22% DDV. Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spreminjajo. Če artikla, ki ste ga naročili, ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer vas obvestimo.

 

Način plačila:

KARTIČNO POSLOVANJE

Nakupe v spletni trgovini lahko poravnate z različnimi plačilnimi karticami. Za plačevanje s plačilno kartico pri svoji banki preverite, če je kartici, s katero želite plačati, omogočena funkcija za spletno plačevanje. Po oddaji naročila plačanega s plačilno kartico ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila. Nakup s plačilnimi karticami je popolnoma varen. Prodajno mesto spletne trgovine prosticas.si je opremljeno z naprednim sistemom SaferPay, ki omogoča kupcem varno in brezskrbno poslovanje. 

PO POVZETJU

Blago vam dostavi podjetje Pošta Slovenije. Ko bo dostavljalec dostavil blago do vas, mu blago plačate z gotovino. Vaš strošek bo enak strošku na računu, povečan pa bo za strošek dostave. Strošek dostave po Sloveniji je 4,50 Eur z DDV. Strošek dostave na Hrvaško je 9,90 Eur. Pri plačilu po povzetju, se strošek poviša še za 1,50€.

PO PREDRAČUNU

Predračun oz. ponudbo, ki jo boste prejeli na vaš e-naslov je osnova za nakazilo. Na plačilni nalog je potrebno obvezno napisati IME in PRIIMEK tistega, ki je na naročilu vpisan kot kupec. Znesek, ki je naveden na predračunu oz. ponudbi, nakažete na transakcijski račun podjetja BS CENTER D.O.O., Podgozd 73, 1292 Ig, ki je odprt pri Sparkasse d.d. (številka transakcijskega računa: SI56 3400 0101 5833 737). Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri banki, preko katere izvajate plačilo. Blago vam dostavi podjetje Pošta Slovenije. Ko bo dostavljalec dostavil blago do vas, mu blago plačate z gotovino. Vaš strošek bo enak strošku na računu, povečan za strošek dostave. Strošek dostave je 4,50 EUR z DDV.

OSEBNI PREVZEM NA PREVZEMNEM MESTU

Naročeno blago lahko prevzamete in plačate v trgovini BS CENTER na Šmartinski cesti 199 v Ljubljani.

 

Naročanje, odprema in dostava:

Vse izdelke na zalogi odpremimo v 1-4 delovnih dneh po prejemu vašega naročila. Ob sobota, nedeljah in dela prostih dneh blaga ne odpremljamo. V primeru vaših posebnih zahtev vas prosimo, da le-te vpišete pod opombe na dnu naročila. V primeru, da se zgodi, da izdelka ni na zalogi je dobava za ta izdelek do 30 dni. V takšnem primeru vas obvestimo na vaš elektronski naslov. Vse informacije so možne tudi po telefonu. Kontaktna oseba vam bo na voljo med delovnim časom trgovine telefonski številki (041) 653 116 ali pa na internetnem naslovu info@prosticas.si. Prodajamo in dostavljamo na področju Republike Slovenije, oziroma držav, v katere je tekom postopka možna dostava naročila. Vse pogodbe se sklepajo v slovenskem jeziku. Dostavljamo artikle, ki jih je možno dostaviti po poštni poti. Blago pošiljamo preko podjetja Pošta Slovenije. Ker je vaša varnost plačevanja na prvem mestu, smo vam v e-trgovini omogočili 100% varno plačevanje ob prejemu blaga. Ko bo pismonoša do vas dostavil naročeno blago, mu boste plačali z gotovino. Vaš strošek, bo natančno tak, kot bo izpisan na vašem naročilu, katerega vam bomo poslali na vaš internetni naslov. Če vas ob dostavi ni doma, da bi lahko blago prevzeli, vas bo doma čakalo obvestilo o prispelem paketu, ki ga lahko prevzamete v vam najbližji poslovalnici Pošte Slovenije. V primeru, da nakupna košarica za določen artikelj ni določena, tega artikla ni mogoče kupiti preko spletne trgovine. Trgovina prostcas.si lahko od nakupa artikla odstopi, za katerega ugotovi, da ga ni mogoče izvesti pod pogoji in podatki s katerimi razpolaga. V takšnem primeru ste obveščeni na vaš elektronski naslov.

 

Hramba naročila:

Odano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je sestavljena in napisana v slovenskem jeziku ter se hrani na sedežu podjetja. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov info@prosticas.si ali pisno, na sedež podjetja.

Stroški dostave:
Stroške dostave plača naročnik oziroma prejemnik pošiljke. Strošek dostave se zaračuna v višini 4,50 EUR z vljučenim DDV, ne glede na težo, vrednost ali količino. Strošek se izpiše na vašem naročilu takoj oz. v kolikor izberete način dostave po povzetju. Pri plačilu po povzetju se strošek poviša še za 1,50 €.

 

V kolikor se naročilo opravi preko telefona ali e-pošte, se stroški poštnine lahko spremenijo in dogovorijo posebej.



Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe:
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti)ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@prosticas.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti z datumom prevzema blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek posredovanja (pošiljanja) blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Če potrošnik morda artikel že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe žal več ni možen. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo(v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Ker je embalaža sestavni del artikla, jo je prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja artikla (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini). Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče! Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. 

 

Stvarne napake:
Kdaj je napaka stvarna? Kadar artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo;če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana; če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane; če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan zaradi obvestila. 

 

Kdaj lahko potrošnik uveljavlja pravice iz naslove stvarne napake? Potrošnik mora o napaki obvestiti prodajalca v roku dveh mesecev, ko je bila napaka odkrita; potrošnik mora v obvestilo o napaki natančno napisati opisati napako (pisno) in prodajalcu omogočiti, da artikel pregleda. Kdaj prodajalec ne odgovarja za stvarno napako? Če se pokaže napaka na blagu, ko mineta dve leti, odkar je bil artikel izročen. Šteje se, da je napaka obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šestih mesecev od izročitve. Kakšne pravice ima potrošnik? Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva,ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 

Omejitev odgovornosti:

Za zaplete in težave, ki bi nastale ob morebitni nepravilni uporabi blaga/storitev, podjetje BS Center d.o.o. ne odgovarja. Podjetje BS Center d.o.o. ni odgovorno za morebitne občasne težave pri delovanju spletne strani, morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij. V podjetju BS Center d.o.o.  se po svojih najboljših močeh trudimo zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh podjetja. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da v podjetju ne uspemo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bomo kupcu omogočili odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov ne zagotavljajo lastnosti izdelkov, saj se kljub naporom, da bi zagotovili ažurne in točne fotografije izdelkov, lahko zgodi, da je fotografija izdelka napačna ali stara. Podjetje BS Center d.o.o. si pridržuje pravico od odstopa od pogodbe oz. realizacije naročila, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih podjetje BS Center d.o.o. v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma s kupcem ne bi sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni, ki so lahko posledica tehničnih ali drugih težav.

 

Varovanje osebnih podatkov

Podjetje BS Center d.o.o. se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov in splošno uredbo EP o varstvu podatkov.  Podjetje BS Center d.o.o. za nedoločen čas hrani naslednje podatke: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije. Navedene osebne podatke bo podjetje uporabilo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) ali reševanje reklamacijskih zahtevkov ter ostalo potrebno komunikacijo s potrošnikom. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Vaši podatki se obdelujejo skladno s soglasjem, ki ga najdete naslednji povezavi: soglasje.

 

Garancija:
Za artikle v naši spletni trgovini veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo. Artikli imajo garancijo proizvajalca, uvoznika oz. prodajalca. Za uveljavljanje garancije se obrnite na naše prevzemno mesto: Šmartinska 199, 1000 Ljubljana, ali nas kontaktiraje po epošti. Ob uveljavljanju garancije je stranka obvezna priložiti originalni račun in garancijski list.. Če stranka prejme neustrezno ali poškodovano blago lahko le-tega vrne. Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije.

 

Politika zasebnosti in varnosti:

Vaši osebni podatki, ki nam jih boste zaupali bodo služili samo izvedbi in dostavi naročila, ter na željo kupca tudi občasna obvestila o novostih v naši trgovini. Brez vašega privoljenja ne bomo vaših podatkov uporabljali v druge namene. Vendar pa moramo sodelovati z državnimi organi, če zakon to zahteva. V tem primeru moramo razkriti vaše podatke. Pridružujemo si pravico do objave, prodaje in posojanja statističnih obdelav. Vaši osebni podatki v tem primeru ne bodo objavljeni. Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi s politiko zasebnosti nas kontaktirajte na elektronski naslov: info@prosticas.si

 

Pritožbe in spori:

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@prosticas.si ali pisno na naslov podjetja BS Center d.o.o., PE Ljubljana, Šmartinska c. 199, 1000 Ljubljana. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Če ponudnik ne ugodi kupčevi pritožbi, ga obvesti o razlogih za zavrnitev pritožbe in poduči o možnostih nadaljnjega reševanje spora.

 

V primeru, da kupec/potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe lahko:

 

1. v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošnikih sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS) vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora pri Evropskem centru za reševanje sporov (v nadaljevanju: ECDR), mat.št. 6108890000, s sedežem v Ljubljani, Tomšičeva ulica 6, ki ga ponudnik priznava kot pristojnega izvajalca za reševanje potrošniških sporov. ECDR je pri Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo RS (v nadaljevanju: MGRT) registriran kot izvajalec izvensodnega reševanja potrošniških sporov in bo t.i. posredovalno-razsojevalni postopek (kombinacija mediacije in arbitraže), za katerega se je odločil ponudnik, izvajal v skladu s >Pravili ECDR o postopkih izvensodnega reševanja potrošniških sporov<, ki so objavljeni na spletni strani www.ecdr.si. Na ta način je kupcu/potrošniku zagotovljen hiter, enostaven in učinkovit način izvensodnega reševanja potrošniških sporov, saj je postopek zaključen praviloma v 30 dneh in je za kupca/potrošnika brezplačen (kupec/potrošnik krije zgolj stroške svojega morebitnega pooblaščenca). Pobuda za začetek postopka se vloži na obrazcu, ki je v elektronski obliki dostopen na spletni strani www.ecdr.si ali v papirni obliki na sedežu ECDR. Postopke izvensodnega reševanja potrošniških sporov vodijo nevtralni strokovnjaki, akreditirani pri ECDR, ki izpolnjujejo pogoje, predpisane z ZlsRPS in so vpisani v register izvajalcev pri MGRT. Ponudnik v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

 

2. vloži tožbo pri pristojnem sodišču po stalnem prebivališču kupca.

 

Podatki podjetja:
-sedež podjetja: BS Center d.o.o., Podgozd 73, 1292 Ig
-prevzemno mesto: BS Center d.o.o. (PE Ljubljana), Šmartinska c. 199, 1000 Ljubljana
-davčna številka: SI95164898
-matična številka: 3666492000
-VEM št. 0215-13-20091224-000074
 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih